csütörtök, december 15, 2005

10 perc a Kazinczy utcában 1.

A Kazinczi utcában van egy apró műszaki bizományi, nincs cégtáblája csak masszív rácsok az ablakán. Ilyen helyeken elég sokat el tudok szöszmötölni és most is feltűnt egy felirat valami ormótlan rádiószerűség hátulján: "Ellenség is hallja". Szó szerint. Egyszercsak ezt hallom a hátam mögűl: "Határörségi telefonelosztó, a kulcsokkal lehetett a vonalakat kapcsolni, de a belső rádióadást is fogta." Egy parkolóőr volt az. "Hercegszántón voltam határőr, rengeteget nyomogattam éjjel-nappal, elég zűrős hely volt az 1964-ben a jugó határnál."- folytatta. Tudom, válaszoltam az unokabátyámat is ott lőtték hasba. Elköszöntünk, bementem a Libribe, vettem egy Ossi Bissa CD-t, visszafelé újra találkoztam az öreggel, keményen nyomkodta a parkolóellenőrök júdás készülékét. Látszott, ért az elektronikához. Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések: