kedd, június 05, 2007

Lili hason



Kicsit le vagyok maradva Lili fejlődésétől, mert ezek a videók még akkor készültek, amikor Lili unoka még nem fordult hasról a hátára. A nagy eseményről egy nappal később őmaga írt a blogján www.lilimacko.blogspot.com, ahonnan ki is másoltam, amilyen lusta vagyok.

Anyáék annyira izgultak már, hogy mikor fogok végre forogni, nem a hasam vagy a hátam körül, mert azt már régebb óta csinálom, hanem hasról hátra. Úgyhogy ma megcsináltam nekik, csak nehogy elvigyenek valami tornára. Én is kicsit meglepődtem, de amúgy szerintem nem egy nagy ügy, hogy hasról hátra vetettem magam, amikor anya nem nézett oda. Jó fej volt, megérdemelte, hogy egy kicsit megnyugodjon, mert szinte egész hétvégén apa nélkül volt velem, de azért egész ügyesen fürdetett ő is. Meglátogattak a barátői is, volt nálunk Sára, Marcsi, Adrienn és Barbara. Voltak a nagyszüleim, akkor anya elment és hozott nekem egy pár könyvet, de felrakta őket egy polcra, mert valami olyan anyagból vannak, amit nem szabad rágcsálnom. Nem baj, addig a csörgőimet és a kacsás könyvemet rágcsálom. Amikor apa megjött, elmentünk sétálni a városba, ahol uzsonnáztunk egy téren, és odajöttek az unokatestvéremék, aztán együtt elmentünk egy másik térre, ahol sok ember volt és ott elaludtam apa hasán.

2 comments

Nincsenek megjegyzések: