kedd, december 02, 2008

Fogas kérdés



Rángat a Honda, hívott a fiam, ami meglepett, noha 120 ezer felett van a CR-V-ben. 30 ezer óta nálam volt, vagy a márka vezérképviseletén vagy a volt márkaszervizesek profi maszek műhelyében az Autó Tokánnál szervizelték. Javítani sosem kellett és még vagy 100 ezerig nem is kell, eredeti japán mű, direkt így vettem annak idején. Most fiaméké, én egy angolt voltam kénytelen bevállalni, mert EU-ban csak ilyen van. Fele annyi kilométerrel csikorog a gumitömítés az ajtókon, a motor alatt egy csepp olaj minden nap. Angol. De nem rángat.
Mi lehet a baj, 90 ezres szervizen volt gyertyacsere, talán a trafó? Ma megnéztem a rángató motort, megpróbáltam a pipalehuzagós módszerrel kiszúrni, hogy melyik henger pihen. Az egyik pipa a kezemben maradt, kiderült, hogy egy menyét szétrágta a kábelt, de úgy, hogy nemcsak a szigetelést ette, hanem a vezetéket is átharapta. Valaki megzavarhatta, mert menyétpecsenye darabok maradtak ott, amit a harangról szedett le. De lehet, hogy jól lakott már. Az autó a Gellért-hegy oldalában parkolt és a fiam onnan indult, de a rángatás elvette a kedvét az autózástól. Egyébként nálam, Budakeszin is parkolt a kocsi az udvaron évekig, de ott a vadász szenvedéllyel megáldott szálkásszörű tacskó kutyánk volt az úr, menyét nem tette be az arcát soha. Remélem az angol gyújtókábelt nem szeretik a rágcsálók, tacskónk idén, 17 évesen elaludt. Menyétmentes parkolást mindenkinek

Nincsenek megjegyzések: