szombat, július 11, 2009

Ugorjak vagy ne ugorjak?






A Gabi egyik fényképén az látszik, sajnos csak betűkkel, hogy melyik medencébe vessem bele magamat? Az a Sztív Rubel bácsi, aki írta a betűket és akinek a blogjain felnőttem (lassan már négy éves blogoló leszek, bizony) most már nem jár a blog uszodába oktatni, átment egy másikba, a nevét ki sem tudom mondani. Posz..poszter,,pasztőr vagy micsoda. Pattintsatok rá az egérrel ott látszik és kicsiben a bácsi is. Én meg nagyban és éppen készülök a vízbe. A másikon is én vagyok, nem szomorúan, hanem éppen gondolkodom a szárazon, pedig még nem vagyok kint a vízből.
Menjetek ti is úszkálni, jó idő lesz hét végén. A Gabi azt mondja, hogy hamarosan Rubelra vált, nem tudom mit jelent ez, pénzt?

1 megjegyzés:

agyvihar írta...

Dicséretes, hogy ilyen öreg motorosként (nem tiszteletlenségből mondom :) azon dilemmázol, hogy Posterous-t használj-e vagy nem.

Azok a nagypapa/nagymamakorúak, akiket én próbálok megtanítani a számítógép alapjaira, minden újhoz úgy állnak hozzá, hogy "ezt én soha nem fogom megtanulni".

Ehhez képest te úgy fickándozol hozzájuk képest a technológiákban, hogy le a kalappal. :D