péntek, szeptember 04, 2009

Három éves és jó fotói vannak



Az ismerős blogokon való szokásos napi kirándulás közben Pihe blogján találtam a "blogszületésnap" bejegyzést. Itt gratulálok a 3 éves naplónak, amit már egy ideje az én oldalamról is tudtok követni, ha a Csörge kezdetű ajánlóra nyomtok. Kerestem egy fotót a blogból és egy olyat teszek ki direkt, ami igaz fotósra vall. Vagyis "amikor nincs téma" (mondja ő) akkor is van téma és jól van lefotózva.
Akik jól vannak lefotózva: Zsákai Péter, Juice és maga Pihe.
Különben Juice is szép számmal jubiláns. A 400. bejegyzése annyira tetszett, hogy a twitteren és a facebookon zajongtam vele egy kicsit.

2 megjegyzés:

juice írta...

Pihe blogja valóban követést kíván (a 3 éves és jó fotói vannak-hoz most kimondottan jól megy az avatarja), én pedig köszönöm szépen a megemlítést :)

Pihe írta...

Köszönöm szépen a megtisztelő külön bejegyzést, Gábor! Remélem, hogy még sokszor viszontlátlak, még akkor is, ha csak három éves vagyok. ;o)