Az Orange, a francia mobilos cég Orange Rockcorps névvel kampányt indított a 18-24 éves korosztály számára a környezetük megtisztítására. A négy órás takarítás után jegyet kapnak Franciaország legjobb bandáinak előadására, a legutóbbit október 2-án tartották Párizsban, a Zenith-ben. A jegyeket nem árulták, az akcióban részvevők kapták. Szeretném, ha a klip súlyos, de valljuk meg a célközönség absztrakciós képessége miatt hatásos demagógiája átjönne a magyar valóságba, noha pillanatnyilag hatékonyabbnak látnám, ha igazi, hivatalos corps húzná el azok nótáját (hú de szimpla vagyok), akik itt az erdőben felgyújtják a park asztalait és kiássák a padokat, hogy hazavigyék. És akkor a motorozásról a sétányokon, az éjszakai lövöldözésről még nem is beszéltem. A reklámklipp alkotói:
Advertising Agency: Publicis Conseil, Paris, France
Executive Creative Director : Olivier Altmann
TV Copywriters: Mathieu Degryse, Olivier Dermaux
TV Art Directors: Yves-Eric Deboey, Mathieu Vinciguerra
Web Creative Director: Philippe Simonet
Web Copywriter: Cédric Leplat
Web Art Direc: David Polonia
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése