csütörtök, július 01, 2010

Ide jutottunk: Bochkor Gábor élete első GP futamán vesz részt a hét végén

Clive Mason (Getty Images)* felvétele a 2005-ös Donington Park futamról. Talma útjára engedi KTM-jét
Süllyedés, süllyedés, süllyedés. Odáig süllyedt a celebrohasztotta igénytelenségi szinvonal, hogy a celebek, már mint az amőba épülhetnek bele a testbe. És "elfogadják" a versenyző meghívását, különösen, hogy "már megismerkedett a sebességgel". Fogadnák el a versenyző nagy bőrcsizmás valagbarugását inkább, igaz, akkor a szponzor pénze is sérülne, mert a szponzornak nem elég a versenyző eredménye, kell a nyálas celeb nyalás. Lassan nem az a fontos,  hogy mi van a pályán, hanem az, hogy ki van a pálya szélén.
Mondjuk Talmánál már mindegy is, mint súlyos terhet cipeli a KTM-es csapatutasítás megszegését 2005-ben, amellyel a csapata vébé címtől esett el. Ez a világ kivetette magából, már viheti a celebeket.
 És itt az idézet a Talmácsi Facebook rajongói oldalra, ma küldött üzenetecskéből.
"Talmácsi Gábor meghívását elfogadva Barcelonába utazik a Bumeráng műsorvezetője Bochkor Gábor, aki élete első GP futamán vesz majd részt. Boros Lajos egyéb elfoglaltsága miatt nem tudott műsorvezetőtársával tartani. Szintén ott lesz a TV2 Tények című műsorának hírszerkesztője Várkonyi Andrea, aki az Right Guard Opel Dakar Team tagjaként már ismerkedett a sebességgel, most a háromszázzal száguldó motorokat is szemügyre veheti közvetlen közelről." 
* A friss Digital Camera bemutatja Clive Masont, a cikket másik blogomban olvashatjátok



2 megjegyzés:

fotóriporter írta...

Szomorú a helyzet, de erről nem a celebek tehetnek, még csak nem is első sorban a média. Ők csak igényeket szolgálnak ki. Az olvasók azok, akik a vásárlásaikkal, kattintásukkal, érdeklődésükkel (no meg a rádióváltáskor ügyesen helyezkedő celebekért szervezett tüntetéseikkel) bizonyítják, hogy erre van igény.

Ahogy nemrég a blogomon is leírtam: amíg a statisztika azt mutatja, hogy a celebekkel 3x-5x-7x annyian olvasnak el egy hírt, cikket, újságot, mint nélkülük, addig értelmetlen azon fanyalogni, hogy a csapból is a celebek folynak...

Csikós Gábor írta...

A médiának bevétel kell, az ügynökségeket meg indok az ügyfél odahozatalára. A média alja módon celebkultuszt pörget, arra bejön az olvasó, látogató, hallgató, néző és az ügynökség időt, felületet vásárol. Sajnos ez a szisztéma.
Nekem nem a celebekkel van a bajom, mindenkienk szíve-joga, hogy értékesnek vagy szarnak minősíti a szerencsétlen figurákat. Ugye látod, azért, hogy én nem szívelem őket. Eszközök a nyamvadtak (saját ítélet) a még nyamvadtabb média kezében. A tömegek csak eszközök, ha hülyévé válnak nemcsak pénzt termelnek (a médiának), hanem a politika is könnyebben tereli őket.