kedd, március 08, 2011

A közösségi média és vagina harca.


Kis ideig együtt futott az új blogom, ahova csak mobillal készített fotókat töltök online, miután valamelyik Androidos alkalmazással megbuggyantom, ha szükségesnek látom. Oda csak kép megy és a cím angolul, de az összes közösségi oldalam felé kinyitottam a csatornát. A mai napon a szem.tv -t lekapcsolom a közműhálózatról, miután van olyan mobilkép, amit ezren felül láttak néhány órán belül, ide meg negyven meztelen nőt rakok be, akkor sem jönnek 100-150-nél többen, noha ugyanúgy van innen is automata nyitás a fb-ra és twitterre. Nem vitás, nem én vagyok zseniális mobilfotós, hanem a posterous, facebook, twitter, tumblr, friendfreed, linkedin, flickr tengely valahogy jobban beleállt a közösségi média sodorvonalába.  Élvezem a mobilos fotózást, gyertek az oldalra (cím a poszt végén) lájkoljatok, szídjatok, bármit lehet. 
Nem akarok senkit sem befolyásolni, de nézzétek meg Chase Jarvis iphone-os képeit. Egy idő után elhatározta, hogy "pályázatot" ír ki, az első díj a saját iPhone-ja volt. Itt a beérkezett képek vannak. A telefont a 4. oldal, jobb felső sarkában látható kép vitte, illetve tulajdonosa. Én is átnéztem az anyagot és kiválasztottam saját nyertesemnek egy baleset pillanatát, ugyanezen az oldalon van középtájon. Megnéztem és a győztes nyomta fel, pedig egy egészen más témáról van szó. Itt a telefonkamera késlekedésének legyőzését és a sikeres pillanatvadászatot értékeltem nagyra. Nem magamat fényezem, hogy Jarvis emberét szúrtam ki, hiszen tök eltérő stílusról van szó, hanem telefonkamera létjogosultságát a sznobizmus legyűrésében, hogy egy kicsit sarkos legyek. És, hogy privatizáljak is, ma újabb két fotót küldtem a saját mobilfotós blogomra.

6 megjegyzés:

lányod írta...

nem kellett volna a kanapén ugrálni, igaz?

Csikós Gábor írta...

A kirakatrendező beverte a fejét:)

Krunal írta...

wonderful capture

Csikós Gábor írta...

@Krunal 10x for coming and for your comment

Unknown írta...

Én megyek oda,ahol publikálsz...:)

Csikós Gábor írta...

Gabesz, szia. Várlak.