kedd, január 10, 2012

Nem én küldtem oda a hajléktalant

 A Tűzraktér kortárs kortárs művészeti gyülekezőhely volt. A terézvárosi önkormányzat elcselezte a fiataloktól, ők meg muszályból átszervezték magukat Budára a Király fürdőbe. Lettek Vízraktér és Arszlán pasa 1565-ben lerakott köveire folyik a meleg víz és a mai kultúra.. A történelmi, de erősen ásatag környezet is vidámra fordult  Rutkai Bori jóvoltából, aki festett és írt a fürdő mellett felállított kerthelyíségi bódéra pszeudó folklórikus verseket és "iskolásgyerekistudilyet" figurákat. Óriási. Megálltam és vigyorogtam nyilvánosan és boldog voltam, hogy ilyet lehet olvasni a Fő utca rohanásos zajában és a fürdő záptojás leheletében. 
Ja, és még: a hajléktalant nem én küldtem aludni a "Napenergia segít az elesetteken" üzenetű sarokba, a fagyos földre. 
Tavaly is itt voltunk, jövőre is jövünk, ez a mi jól bevált üdülőhelyünk




Mama, Papa, telihold, égen a csillagok, nyaraláson fogant kisgyerek vagyok.
Éjféli lombok ti vigasztaljatok, nem tudni kibe, de szerelmes vagyok 
Jobbról török fürdő, balról Fő utca, középen tavasztól sörözés (mondanom sem kell ez nem Bori)

Nincsenek megjegyzések: