kedd, április 28, 2009

Hazudósok




Nem sportból, csak „útba esik” alapon gyűjtöm a hazudós cégeket. Emlékeztek, múltkor a főváros honlapja hazudott egy öblöset, egy esemény kapcsán, tetézték, hogy a sajtófőnök hölgy sem reagált az emilre, mást mozgatott magán és nem a füle botját.
Most a Philips gyártmányú porszívó jött az utcámba. Sokféle tévút után (vizes, nem porzsákos, porzsákos, hepa, nem hepa, stb) megtaláltuk azt a szisztémát, ami jó. Legyen jó erős a szívóhatás és legyen benne porzsák. A szívóhatást adat mondja meg, nem a motor teljesítményét kell nézni, hanem a szívót. 400 watt alatt ne szórd a pénzed. Megvettük az elektrovördben, vettünk hozzá ott papír porzsákot is. Elfogyott, visszamentünk, nem volt. Nem vagyok kukacoskodó, de most könnyű a cégeket megtalálni. Írtam ügyfélszolgálatnak, azonnal kiderült a hazugság, nem válaszoltak, holott az van rájuk írva, hogy vevőszolgálat.. Egy cég utángyártottat házhoz szállított, kiderült hamisítottak. Hazudnak ők is. Ugyanis a porszívó fedél lecsukásakor a fedélben levő kallantyú az eredeti porzsák tetején elnyomódik és be tudod csukni a házat. Ez azért jó, hogy ne szívj zsák nélkül, mert a motor megfullad. A hamis cucc oly puha, hogy nem nyomja el a kallantyút és nem lehet becsukni a tetőt, nem lehet porszívózni.

Most becsaptam az okos holland mérnöki ötletet, egy szög végét felforrósítottam gázlángon és a ház nyúlványába nyílást mélyítettem, amibe befőttes gumit akasztottam, a másik végével a kallantyút húztam el, mintha eredeti zsák lenne előtte, ami ugye félretolja.

Ki is próbáltam és azonnal elfelejtettem betenni a papírzsákot, most megyek döglött legyeket és porcicákat mosni a gépből.

2 megjegyzés:

Pihe írta...

Pár hónapja én is ültem ebben a moziban. Delonghi takarítógéphez kerestem porzsákot, körülbelül egy hónapba telt, amíg a hivatalos kereskedő le tudott akasztani egy tizes csomagot, majd otthon kiderült, hogy bár a kereskedő szerint ez a kompatibilis zsák, mégsem az volt. A zsák szája sokkal kisebb volt, mint a porszívóé, így azonnal vághattam egy hátraarcot és mehettem vissza a kereskedőhöz. Mint kiderült, a Delonghihoz passzoló zsákot nem a Delonghi, hanem az ETA gyártja. Persze ehhez is az kellett, hogy az ember önmaga intézze a dolgot és ne azt várja, hogy egyszer majd talán kiszolgálják. Ennyit a porzsákokról és a kereskedőkről. :o(

Fabian L írta...

A k. anyjukat! Ezen a gyarmaton már a "nyugatiak" is moráltalanná válnak?

A Török (a Bem mozi mögötti) utcában van egy porzsákos bolt, a munkából hazafele jövet, a dugóban állva figyeltem fel rá.

Mi az Electroluxhoz ott vettük, vesszük. Kedvesek voltak, segítőkészek.

http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=hu&geocode=&q=t%C3%B6r%C3%B6k+utca+3,+budapest&sll=47.516239,19.036644&sspn=0.012391,0.033045&ie=UTF8&ll=47.515549,19.036303&spn=0.012391,0.033045&t=h&z=16&iwloc=A