vasárnap, május 31, 2009

Testfestés teszt


A Heves megyei Pély, ami felett évente kétszer áthullámzott a Tisza a szabályozás előtt, ma a falunapnak adta meg magát. Azt kell mondanom, hogy szerencsére nem az árvíz, hanem a felhők vize mosta az utcákat és sportpályát, ahol a Nagy Falubuli zajlott. A hol csepegő, hol zuhogó eső némi létszámredukálást okozott, de akik állták a sarat, jól szórakoztak. Én sajnos nem tudtam kibontakozni, a Canonomra nincs búvárruha, állandóan törölgettem, dugdostam, jó időben agyonfényképeztem volna magam, mentővel vittek volna a depixelezőbe. A népek mosolyogtak, ettek, ittak, aranyosak voltak, verekedtek, ahogy kell. Az arcfestő volt a sztár, nem tudom mivel dolgozott, de nem ázott le, vissza is kellene menni pár hét múlva, hogy a szappanos körömkefézéssel szemben is ellenálló volt-e az anyag? A másik sztár a légvár volt, pedig politikus szerencsére nem falunapozott, legalábbis nem engedték mikrofonhoz.
Nézzétek meg a diavetítést itt.

Nincsenek megjegyzések: