hétfő, július 13, 2009

Már mindenki járhat színházba

Aki elalszik színházi előadás közben, nem feltétlenül hibás, sőt szerintem egyáltalán nem, bár én inkább mozikon szoktam aludni. A horkolós színházi alvókat sem hibáztatom, a mellette ülők, szóbeli felhatalmazás nélkül is megbökhetik. Az otthon használatos tapsolás vagy például kukorékolás ezeken a helyeken nem javasolt. Az elalvás önmagában kritikának fogható fel, egyszer még Fáy Miklós is elalszik és az álmairól írja az ÉS-nek a hetit "én is értem és röhögök rajta" cikket.
Aludjon csak, akinek muszáj, de ezt az olcsó beruházást javasolják neki. A tévé reklámot a  CBGrey Paris, francia ügynökség készítette Andrea Stillacci vezetésével. Lehettek tapasztalatai az ügyben.

Posted via email from gaborcsikos's posterous

Nincsenek megjegyzések: