péntek, július 24, 2009

Túr dö frankó (Neszezés 4.)

Az utolsó teljes napunk a Liget Hotelben megmutatta az utolsó napok egy jó helyen tipikus tüneteit. Még nem voltunk bringázni az árban fizetett piknik kosárral? Menjünk! Eddig néztem Armstrong, a texasi héró miatt a Tour De Franc-ot? Nem nézem! És ami a legaktuálisabb a blogoszférát ért veszteség miatt: ma kevesebbet tátottam ki a notebook éhes száját. Viszont...Lemerült a HTC-m, annyi posztot küldtem a mobypicture-ra. Ezek egyikén látjátok, kemény italmix közben Renátát, akit előző napon vettek fel Szegedre, magyar szakra és kettőn, vidám, csapatépítő társaság néhány, építmény vízállóságát vizsgálgató tagját (a cégneveteket elfelejtettem, de kommentezzétek ide, és beírom), valamint Timeát. Noémit , Krisztinát és Tibort a recepcióról:
Kanyar vissza a bringához. Egy ilyen kisváros annyira nem lehet meg kerékpárút nélkül, mint egy utolsó nap yakuzzi áztatás nélkül. Van is nekik, szélesebb, mint Pesten, de a forgalomhoz képest szűk. Kimentünk Borkával a főútra és elmentünk annak végéig és közben lefotóztam, ami műemléknek látszott. A templomoknál nem lehet tévedni, ebben a szép, virágos városban, a szobrok vitán felül állnak. A 11 képet itt nézzétek meg, ha Szarvasra kíváncsiak vagytok:
Vannak klipek is ( a flickr album képaláírásában aktív linkek), amit szintén a kis Pana FX35-tel csináltam, de vegyétek figyelembe, hogy kánikulában tekerni és kamerát is svenkelni nem össze egyeztethető dolog. Nemsokára, talán még ma, jön a rezümé, hotelteszttel és érzésfotókkal a vízről, makró környezetről.

Nincsenek megjegyzések: