kedd, augusztus 18, 2009

Kerti erotika






Ma egy királynő fölé hajoltam a barátaink kertjében. Ezzel a királynővel elég nehéz randevúzni, zárkózott természetű, egy évben csak egyszer nyílik meg, de akkor viszont egyből erotikusan nyújtózkodik . Órákig. A mai nap az enyém volt, aktot csináltam róla 18 éven felülieknek, de inkább szexképek ezek. Közelről, fölé hajolva, de akinek jobban tetszik, lenézve rá fényképeztem le a részleteket. De nem akartam a blogomat életkorra korlátozni, inkább úgy mondanám, hogy a bibe, porzó rózsaszín világa, minden látható gyönyörűen, de nem úgy, ahogyan az életben, úgy sokkal szebb.
Régen az éj királynője, amely a virágkaktuszok legszebbike és legraplisabbika (nem baj) éjjel nyílt és be is csukta virágát, de nem az enyém. Ő a természetes génmódosulás jóvoltából nappal is nyitott maradt, de csak pár órára. Délután négy felé hallottam, hogy becsukódott örökre, soha nem nyílik már. És nem üzent semmit.

Nincsenek megjegyzések: