"Ferdinand Porsche Hitlernek tervezett népautójától a Porsche Panameráig", ez is lehetne ennek reklámklipnek a rövid rezüméje, noha a Bogár őse nincs képben, a gyárban dolgozó munkaszolgálatosok százai természetesen szintén nem láthatók az ünnepi szpotban, viszont a Porsche család első sportautójával kezdődik, amely a Bogár "tunig" motorjával ment 140 km-t óránként.
A főszereplő Panamera, az első négyüléses sportautójuk, nemrég kúszott el a családfára.
Milyenek a mai Porschék? Kényelmetlenek, hangosak, ráznak, de úgy érzed magad bennük, mint egy rakétahajtású gokartban. A Carrera léghűtéses 300 lóerős modellje volt életem első tesztautója, amiben azt éreztem, hogy nagyon jó a gázpedál, de a fék mégjobb. Az első kanyarokban a szokásos féktávokra fékeztem, de oly hirtelen lassúlt az autó, hogy még gázt is kellett nyomni szégyenszemre, hogy odaérjek a kanyarig. Érdekes, hogy a későbbi Forma és karosszériás autók próbája után is ez a kettős élményem maradt meg.
Nem túlzottan aktuális a sztori, de nézzétek meg a Porsche múzeum modell változatának, digitális rohanását a homokozóban. Azért ez nem rossz.
hétfő, október 26, 2009
Porschék a homokózóban
via youtube.com
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése