szerda, január 06, 2010

Palik és Báthory Erzsébet, közöttük egy vizsgálat


Tegnap web2-es, azon belül is közösségi napom volt. Virtuálisan megismert orvosi magánrendelőben jártam, de előtte még kis kitérő. Ez egy gondolatcsellengő poszt lesz.

Számtalan orvos barátom van, nemcsak a betegségbeképzelés, hanem közös munka okán is. Kezdetben ott voltak az OSC autóversenyzők, Simon pszichiáter, Csermely nőgyógyász, Sajgó fogorvos (nem felvett név vagy célzott szakma választás) és társaik, aki jól mentek versenyautóval is és bő, itthon addig nem tapasztalt intelligenciával szerveztek Budapestre rali EB futamot. Nélkülük nem lenne Forma 1 sem, Hungaroring sem. Együtt dolgoztam velük marketing, sajtó vonalon, ők és társaik a barátaim lettek. Nem volt lenyúlásos ez a kapcsolat, ugyanúgy fizetek a magánrendeléseiken, mint ti, ha odakerültök. Az a különbség, hogy én már tudom ki a jó orvos, ismerem őket. Az aktív sportpályafutás után szépen szétszéledtek magánrendelőkbe, kórházakba, magánklinikákra, most ott van a szevasz-szevasz. Hagyták a sportot olyanokra, akik nem vitték sokra máshol, de pénzt tudnak bányászni, persze maguknak is elegendőt. Ott van a hungaroringes Palik Laci, aki gyenge riporter és újságíró, de üzletembernek jó. Versenyzőnek sem komoly, de szerzett támogatókat a tévéssége segítségével és autózik, ahogy bír. Izzad, liheg, mintha nagyon menő lenne, de csak magához képest az, ez sem lebecsülendő. Egy amatőr, aki a kapcsolati tőkehalmozásban viszont profi. Szekeres hadügyminiszterrel még Afganisztánba is elutazott. Állami pénzből (a mienkéből) versenyeznek katonák Nissanokkal, Laci márkájával, és kell oda tanácsadó. Van társa is a katonai vonalon, ha egy emelt Toyota terepjárót láttok a Bécsi úti bevásárlóközpont mozgássérült parkolójában, tudtok tőle autogramot kérni.

Most jön a visszakanyar.

Én újabban a twitter és facebook, a blogolás jóvoltából megismerkedtem az Dr. Horváth Tamással, aki blogjában és a közösségi oldalakon az Ent House Budapest mágánrendelőjüket hozza képbe online nézőknek, olvasóknak és a légúti- és fülbetegségek területén minél jobb információ szolgáltatást műveli, magas minőségi szinvonalon. A közösségi technológiák alkalmazásával operáló orvos kevés van még, ő is Dr. Meskó Bertalan követő, aki a debreceni egyetemen péhádézik, mellesleg a világon az egyik legismertebb netszemélyiség, aki a web2-öt és az orvoslást igyekszik összekapcsolni. Meskó Bercivel való levelezésemmel jutottam magam is előre a web2-ben, igaz, teljesen más területen.

Tavaly ősszel már voltam az Ent House rendelőben inkognitóban, vizsgálat, recept gyógyulás követte a fellépésemet, de tegnap, magához Horváth doktorhoz kértem időpontot (online a lehetőség természetesen). Vizsgálat, recept és gyógyulás, amit még csak valószínűsíteni tudok, hiszen tegnapi az eset. Akkor találkoztunk először, de ugyanolyan jól éreztem magam, mint régi OSC-s barátaim vállveregetős társaságában. Minket most a web2 hozott össze (többet beszéltünk erről az info adás és kapás szisztémáról, mint a dobhártyámról) és Tamás egyik bejegyzése vagy RT-je (már nem emlékszem). Arról írt benne, hogy a fülészeti problémák átjöhetnek a generációkon. Én kiskoromban fülfájós voltam és a éppen akkor olvastam ezt, amikor három éves Blanka unokám fülét ugyanazzal az UV lámpával melegítettem, amelyikkel az anyukája fülét is „kezeltük” annak idején. Ennyi a történet, tudom, hogy hosszú és ez a „Hogyan nem szabad blogolni” tízparancsolat egyike, de a következményeket.

Hogy fotó is legyen. Már a második kör után találtam parkolóhelyet az utcában, amikor észrevettem egy plakátragasztó kaszkadőrt egysaroknyi távolságban. Gyorsan dolgozott a szeles hózápor ellenére, futnom kellett, hogy még elérjem munka közben. Éppen a Báthory filmet plakátolta több emelet magasan, még Báthory Erzsébet, mint plakátnő is aggódva figyelte a be-belengő utcai artistát.

Ennyit a gyógyítás beszivárgásáról a web2-be.

Nincsenek megjegyzések: