Nem nagy ügy, ha van egy akrobatád, akiben megbízol és van egy pár, nem is túl drága cuccod a gép kormányra rögzítéséhez és infrás exponáláshoz. Használhatsz vakut is, ha a srác vállalja, a "kápráztatást" földetérés közben. A Popular Photographic, 2010 júniusi számában (jó szokás szerint előredatált a szerk.) megjelent cikk a Manfrottó holmikba szerelmes, de mások is kínálnak ilyesmiket, akár rádiósat is.
Ami nálunk a legnehezebb. Kevés a jó motokrosszosból átváltott jó akrobata, aki nem csapja oda a kamerádat és az optikát és kevés, aki ki tudja fizetni a cuccok odaszállítását, ahova és amikorra te mondod. Előtte le kell papírozni, főleg, ha a motoros nem akar mentőt a helyszínre. Egy ilyen képpel a portfóliódban eléggé sikeresek lehettek mindketten bárhol, ha itthon nem ugrik fel senkinek az igényszintje. Számtalan jó profi motoros akrobata van a szlovákoknál, cseheknél és Ausztiában is.
2 megjegyzés:
Valóban érdekes megoldás, de több szempontból sem egyszerű. Tényleg nem árt, ha az akrobata finoman tudja letenni a járgányt, és arra is érdemes odafigyelni, hogy a környezet is jól nézzen ki. Egyébként hallottam róla, hogy valakinek ilyen mutatványnál simán eltört a Manfrotto Super Clamp a becsapódáskor....ami szintén nem használ a gépnek, úgyhogy csak körültekintően!
Hát igen, ez benne van a pakliban. Gondolom, hogy te magad is voltál olyan helyzetben, hogy nemcsak a gép, hanem magad sem voltál 100-as helyzetben. Én ezt is szerettem a munkában. Köszi, hogy jöttél.
Megjegyzés küldése