szombat, október 30, 2010

Ég az erdő

Így kezdődik az őszi fényjáték
Ágbalett a fák között

Még a gondozatlan erdő is megszépül

Perzsel a láng

Vetkőző fa
Ma reggel újra felmentem a János hegyre, pontosabban a gyermekvasút Virágvölgy állomása felé vezető ösvényektől távol, egy völgyben kötöttem ki. Itt a napfelkeltét a hegyen átbukó fény, úgy 10 óra tájban jelzi, a város már régen túl van  a napozás első dózisán. A fény fokozatosan mászott rá a fákra, csak álltam egyhelyben, forogtam és fényképeztem. Ahogyan korábban is írtam, nem vagyok magabiztos természetfotós, nem tudom például, hogy mi számít giccsesnek és mi nem. A világítás a bágyadt fényezéstől a tüzes lángolásig terjedt kelvinben, ahogyan a Nap jött, sárga és vörös lánggal égett az erdő. Legalább 15 évig riporter voltam a hírügynökségnél, elmentem egy koncertre, exponáltam és tudtam, hogy megvan a kép (vagy nincs), ugyanez volt a helyzet focinál, Forma autóknál, balesetnél, bányában, bárhol. Pedig nem volt a LCD kijelző a Nikon vagy Hasselblad hátán. Az erdőfotózás óta fél nap telt el és nem tudom, hogy lehet-e ilyen vad színeket haza hozni?

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Szépek!
Nálam kimaradt a tipikusan őszi erdő fotózása sajna..:S:S

Csikós Gábor írta...

Köszönöm!

joruba írta...

Szép képek. A "Perzsel a láng" az abszolút kedvenc.

Gabi a kezdő konyhatündér írta...

Gyonyoru kepek. Nagyon tetszenek.

Csikós Gábor írta...

Köszönöm Gabi:)