szombat, október 23, 2010

Megjöttek a levelek

Ma lefényképeztem 4-5 levelet a kertben,  nagyon kicsit (crop, levels) igazítottam rajtuk és kitettem ezt a kettőt. Semmi különös, egy vadszőlő ágon a legutolsó levél és egy másikon a legutolsó, még zöld levél.
Már régen írtam bejegyzést (erről majd nemsokára hosszabban), tulajdonképpen csak ezért küldtem a leveleket, hogy legyen valami.
Tegnap leereszkedtem vízteleníteni a kerti csapokat az aknába, erős fájdalomcsillapító és voltaren kombó hatása alatt (villám csapott a derekamba a hét elején) szinte kúsztam a mélybe és nem voltam biztos, hogy a szokásos erőnyomással ki tudom magamat küzdeni, de sikerült. Jöhet a tél.

Volt már olyan, hogy a szép a levelekre hó esett. Ezt is lefotóztam, igaz, hogy egy semmi képből kicsit komolyabb és elég destruktív utómunkával. Viszont nem kellett kimenni a kertbe, nem is havazott és nem is tudtam a hét közepén még menni a kertbe, nem is olyan, mint az igazi hó a kertünkben. Nem is kell.

Nincsenek megjegyzések: