Mit tudunk a Tatáról, mint autógyártóról? Leginkább azt, hogy a világ legolcsóbb autóját fogja gyártani eszméletlen darabszámban, a riksákra specializálódott indiai mobilitás rakétesebességre vált a kisautó jóvoltából. Nálunk is meresztgetik hegyesre reszelt körmeiket a tatások, például a Tata Indica 1,4-es motoral alig kerül többe, mint 3 millió forint. És nyolc év garanciát adnak mellé.
Most meg azt találtam, hogy a Ferrari F1-es autókra is rákerül a cég emblémája. Meg kell szoknunk, hogy az előítéleteinket az autóiparral kapcsolatban is elfelejtjük, a Tata Group jogot vett a vörös autókon embléma ragasztásra. Egy olyan fotót mutatok, amin a legdrágább helyen mutatkozik a Tata. Tavaly a Ferrari nem is adta el, a saját lovacskájuk ágaskodott ott és felette a céges Fiat embléma hozott minket a mindannapok útjaira. Igaz felette a Martini már 50 millióért ment el, ugyanennyit fizetett az olasz Telekom cége az Alice is. Most vicces grafikus odatette a Tatát, minden esetre ott lesz valahol a vörös ördögön és Massa meg Raikkönen emberei törölgetik majd, hogy szépen látszódjon.
1 megjegyzés:
Hello, nagyon jó és tartalmas a lap!
Megnéztem a hdr-es képeket, tényleg jól sikerültek. Kíváncsi leszek az újabbakra, majd visszanézek.
A címem: gasparmiklos kukac gmail pont com.
Megjegyzés küldése