péntek, április 03, 2009

Rodolfók a Forma-1-ben

Nem írtam el a nevet, én a bűvészünkre gondoltam: "figyeljék a kezemet, mert csalok". Mondta, és csalt valóban, figyeltük és mégsem vettük észre. Az első futam után megírtam , hogy a Mercedes direkt lelassította a biztonsági autó mögött a mezőnyben negyedik helyen utazó világbajnokát, hogy miután előtte Trulli elszórakozta még a lassú tempót is (a kocsival babrált valamit) és lement a fűre, szinte a megállásig lassítson le, hogy a Toyotás olyasmit csináljon, ami ilyenkor tilos, vagyis előzze le. Megtörtént. Trulli időbüntetést kapott, lepöckölték a dobogóról. De a Mercedes Rodolfójának kezét és száját is figyelték és látták a cselt. A mérnök kinyomta a nyilvános engedély gombját ( a csapatrádiós duma nem mehetett adásba)és odasúgott Hamiltonnak, majd a vizsgálat alatt az angol azt mondta, amit a mérnök tanácsolt neki már a verseny után. Hibára hivatkozott a lassítás okaként. Ezt az adatok megcáfolták, a mérnököt a Mercedes kirúgta, Hamiltont még büntethetik.
Akkor (nálunk reggel) ez annyira nyilvánvaló volt a tévé előtt is, hogy megpróbáltam írni a Toyota sajtó asszisztensének, akivel korábbi cikkek miatt emilező és személyes kapcsolatban is voltam. Délre (ott éjfél) meg is jött a válasz, ők már bizonyosak voltak, felfedezték Mercedes Rodolfó trükkjét. Trulli úgy ment aludni fél 11 tájban, hogy megmaradnak a pontjai. A bűvész leleplezéshez négy nap kellett, amíg a mezőny és a zsűri átköltözött Malájziába, a hét végi helyszínre.
Nézzétek a kezüket, csalnak.

Nincsenek megjegyzések: