csütörtök, június 25, 2009

Nagy nap ez a mai




Nagy nap ez a mai, de inkább a tegnapi a nagyobb. Akkor tudtam meg, amiről most írok. A twitterezők rangsorában három kategóriában (ennyiben lehetett) neveztem és a fotóblog mezőnyben a 12., a web2-esében 5. és a bloggerekében a 45. lettem, ezen még javítunk egy kicsit. Az egészet a nagy twitter versenyben fellendűlt közösség két tagja találta ki (a jattot küldöm) és nem szolgál semmi mást, mint a nagy pörgés folytatását, gyorsítását. Amikor elkezdtem követni őket még nem tudtam, hogy mennyire örvényes a víz, húzott lefelé, nem volt időm semmire, az alvás is zárójeles lett. Most már lábalok ki a vízből és maradok strandolni, élvezem ezt a szigetet, egyre több barátom és ismerősöm lett, akik miatt érdemes a blogot és a fotózást videózást jól csinálni és akiktől "az agyam kevés hozzá" mennyiséget tanultam, meg én is csicseregtem gyakran, arról, ami nem beleütöm az orrom témának számít. Ez volt az eredeti tervem, de a twitter és a rákapcsolt facebook nélkül egyhelyben topognék. Most megyek napozni, mindenkinek kösz.

Nincsenek megjegyzések: